Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Procter & Gamble ve spolupráci s řetězcem Tesco podpořil sport dětí

Společnost Procter & Gamble ve spolupráci s řetězcem Tesco přispěla České olympijské nadaci, jejímž cílem je umožnit sportovat dětem, kterým v tom brání nedostatek peněz. Celková hodnota podpory činí 350 000 Kč.

9.9.2016
SDÍLEJ:

Foto: Procter & Gamble

Sport a pohyb je pro děti přirozený, je nezbytnou součástí jejich zdravého vývoje a děti díky němu získají správný základ do života. Některé děti však musí z finančních důvodů se sportem skončit, a právě těm jsou určeny prostředky vybrané v rámci proběhlé kampaně společnosti Procter & Gamble.
„Od vzniku nadace v prosinci 2012 jsme podpořili už 1058 dětí ve věku 6 až 18 let a díky této akci pomůžeme dalším desítkám kluků a holek," vysvětlila manažerka České olympijské nadace Martina Voříšková.

„V P&G se zaměřujeme prostřednictvím našich výrobků a aktivit na zlepšování životů lidí. Jsme rádi, že si tolik zákazníků vybralo značky P&G, a tím pomohlo dětem pokračovat v jejich sportovních koníčcích," řekla Katarzyna Łopaciuk-Goc, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble. Manažer externí komunikace společnosti Tesco Václav Koukolíček doplňuje: "Děkujeme všem našim zákazníkům, kteří se v prodejnách zapojili do podpory sportu dětí."

Iniciativa probíhala od 28. července do 24. srpna 2016. Sportující děti z finančně znevýhodněného prostředí podpořil každý, kdo si v tomto období zakoupil v obchodech Tesco produkty P&G, jako například Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Jar, Gillette nebo Blend-a-med. Vybrané finanční prostředky poputují České olympijské nadaci, která je během pravidelných zasedání rozdělí dětem žádajícím o finanční podporu na sportovní vybavení, sportovní kurzy, kroužky a soustředění.

„Jsem nadšená, že se podařila vybrat tak vysoká částka a společně budeme moci udělat mnoha dětem radost. Kdoví, třeba právě děti podpořené Českou olympijskou nadací jednou vyhrají velké sportovní medaile," vyjádřila přesvědčení ambasadorka projektu Šárka Kašpárková, mistryně světa v trojskoku.

Autor: Komerční sdělení

9.9.2016
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.
4

Domy jako ze sci-fi. Můžete je mít třeba už příští rok

Billboardy kolem D1 a D46.
2 10

Nelegální reklama zůstává, stát je pozadu

Jumbo mizí z oblohy. Objednávky na nové nejsou

Letadlo, které změnilo byznys a umožnilo velký rozmach dálkových letů, pomalu míří do důchodu. Éra Boeingu 747, známého také jako Jumbo Jet, končí.

Povinné plavání. Některým školám dělají potíže peníze a musejí předělat rozvrh

/ANKETA/ Letošní školní rok přinesl žákům prvního stupně základních škol jednu novinku: povinný plavecký výcvik. I když plných 95 procent škol děti už dříve k vodě posílalo, příkaz zajistit školákům nejméně 40 hodin plaveckého výcviku přidělal nejednomu řediteli vrásky na čele. Na plavání totiž nemají peníze.

Houbaři, pozor! Nemocnice hlásí otravy z hub

/ANKETA/ „Interní ambulance nymburské nemocnice je každoročně mezi prvními, kdo zjistí, že houby konečně rostou.“ To říká s trochou nadsázky lékařka zmíněného oddělení Šárka Klimešová.

Pohledem Stanislava Šulce: Češi jsou bohatí

Boj o vyšší mzdy je u konce. To však neznamená, že jsou u konce předvolební bitvy. Další se povede o to, jak moc bude zdaněna práce. Jde o boj ještě důležitější než střet o platy učitelů a úředníků, protože výsledek tohoto politikaření se dotkne všech.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení