Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Procter & Gamble ve spolupráci s řetězcem Tesco podpořil sport dětí

Společnost Procter & Gamble ve spolupráci s řetězcem Tesco přispěla České olympijské nadaci, jejímž cílem je umožnit sportovat dětem, kterým v tom brání nedostatek peněz. Celková hodnota podpory činí 350 000 Kč.

9.9.2016
SDÍLEJ:

Foto: Procter & Gamble

Sport a pohyb je pro děti přirozený, je nezbytnou součástí jejich zdravého vývoje a děti díky němu získají správný základ do života. Některé děti však musí z finančních důvodů se sportem skončit, a právě těm jsou určeny prostředky vybrané v rámci proběhlé kampaně společnosti Procter & Gamble.
„Od vzniku nadace v prosinci 2012 jsme podpořili už 1058 dětí ve věku 6 až 18 let a díky této akci pomůžeme dalším desítkám kluků a holek," vysvětlila manažerka České olympijské nadace Martina Voříšková.

„V P&G se zaměřujeme prostřednictvím našich výrobků a aktivit na zlepšování životů lidí. Jsme rádi, že si tolik zákazníků vybralo značky P&G, a tím pomohlo dětem pokračovat v jejich sportovních koníčcích," řekla Katarzyna Łopaciuk-Goc, manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble. Manažer externí komunikace společnosti Tesco Václav Koukolíček doplňuje: "Děkujeme všem našim zákazníkům, kteří se v prodejnách zapojili do podpory sportu dětí."

Iniciativa probíhala od 28. července do 24. srpna 2016. Sportující děti z finančně znevýhodněného prostředí podpořil každý, kdo si v tomto období zakoupil v obchodech Tesco produkty P&G, jako například Always, Pampers, Ariel, Lenor, Head&Shoulders, Jar, Gillette nebo Blend-a-med. Vybrané finanční prostředky poputují České olympijské nadaci, která je během pravidelných zasedání rozdělí dětem žádajícím o finanční podporu na sportovní vybavení, sportovní kurzy, kroužky a soustředění.

„Jsem nadšená, že se podařila vybrat tak vysoká částka a společně budeme moci udělat mnoha dětem radost. Kdoví, třeba právě děti podpořené Českou olympijskou nadací jednou vyhrají velké sportovní medaile," vyjádřila přesvědčení ambasadorka projektu Šárka Kašpárková, mistryně světa v trojskoku.

Autor: Komerční sdělení

9.9.2016
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Letní dětský tábor, ilustrační snímek.
19

Děti na táborech mají mobily. A brečí domů

Stanislav Šulc.
4 11

Pohledem Stanislava Šulce: Montujeme hrdě a rekordně

Výkyvy počasí zdraží med. Na část včelařů dopadne i EET

/INFOGRAFIKA/ Včelaři prodávají med za 160 korun. Kvůli slabší úrodě cena o pár desetikorun stoupne.

Boj o cyklisty v Brně. Další firma nabídne sdílená kola

/ANKETA/ Ještě před dvěma měsíci měli lidé využívající sdílená kola jednodušší rozhodování. V centru Brna půjčovala padesátku růžových bicyklů pouze společnost Rekola. Už brzo budou v brněnských ulicích svádět boj o cyklisty tři půjčovny.

Slavný fotbalový útočník Baroš se vrátil do Baníku: Cizinci české lize pomůžou

Nejen hvězdní cizinci v dresech Sparty a Slavie budou zdobit nový ročník fotbalové ligy. Zpátky mezi elitou je Baník Ostrava, jehož soupisku zdobí jméno jednoho z nejslavnějších odchovanců slezského klubu. Milan Baroš se do Baníku vrátil už potřetí. Tentokrát (prý) naposledy.

AUTOMIX.CZ

Jaká auta si nejčastěji kupují fotbalové hvězdy? Vítěz překvapí, Bentley to není

O autech fotbalistů se velmi často mluví a také se na toto konto velmi často vtipkuje. „Kopačka v Bentley“ je jakousi folklórní záležitostí… Nicméně jaká jsou opravdu nejoblíbenější auta fotbalistů?

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení