Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Softwarové předpoklady servisu v terénu

Přirozenou ambicí servisních firem je poskytovat zákazníkům rychlé a efektivní služby s minimální nákladovou složkou.

7.9.2017
SDÍLEJ:

S řešením WEBCOM Servis dostáváte do rukou velmi silný nástroj pro řízení celého prodejního a poprodejního procesu včetně sledování výkonnosti jednotlivých servisních míst a techniků.Foto: WEBCOM

Ovšem i to, co se na první pohled může jevit jako kontradikce, má své moderní a snadné řešení. „Zákazník očekává vyřešení svého požadavku v co nejkratším čase, ideálně při první návštěvě,“ nastiňuje problematiku Field servisu Lukáš Pokora ze společnosti WEBCOM. „Nemá čas čekat půl dne na techniky, poté trávit další dobu čekáním na náhradní díly nebo telefonát z call centra. Microsoft Dynamics 365 for Field Service (služby v terénu) revolučně mění způsob poskytování těchto služeb. Představuje synergii klasického řešení CRM, řešení pro servisní činnosti a ERP (podnikový informační systém).

Microsoft Dynamics 365 for Field Service zkracuje čas od prvního kontaktu klienta po finální vyřešení jeho potřeb. Samozřejmostí je okamžitý 360° přehled o zákazníkovi, jeho historii i možných budoucích potřebách. „Pracovníci zákaznických služeb již nemusí ručně vytvářet případy, které se vyskytují v e-mailu nebo na sociálních sítích,“ pokračuje Lukáš Pokora. „Aplikaci Microsoft Dynamics 365 je možné nastavit tak, aby vytvářela případy z více kanálů. Můžete vytvořit pravidla automatické tvorby případů, která převádějí příchozí e-maily nebo příspěvky na sociálních sítích na konkrétní fronty k obsluze.

Samotným technikům v terénu plánuje a optimalizuje aplikace jejich cesty tak, aby realizovali zakázky v místech nejbližších servisních případů. Do jejich mobilního zařízení jsou automaticky zaslány kompletní informace, které jsou potřebné pro úspěšný servisní zásah. „Velkým tématem současnosti je bezpochyby IoT (internet věcí),“ uzavírá téma Lukáš Pokora. „Přináší nové možnosti vzájemné interakce mezi jednotlivými systémy a zařízeními, v servisní oblasti je to pak konkrétně funkce charakterizovaná jako Connected Field Service. Firmy tím získávají možnost prediktivní údržby, díky níž mohou předcházet výpadkům a dosáhnout tak plné zákaznické spokojenosti.

Jarmila Jelínková, WEBCOM

Autor: Komerční sdělení

7.9.2017
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto
3

Mladík zůstal tři dny uvězněn v jeskyni. Zamkli ho tam jeho kolegové

Smrt na kolejích. Ilustrační snímek
VÍME PRVNÍ / AKTUALIZUJEME

Policie vyšetřuje trestný čin z vlaku. Podle informací se v kupé stala vražda

Smržice řeší, kde budou k dostání rajčata ze skleníku. A zda nepřibude další

Již brzy ve Smržicích vysadí první rajčata v chystaném velkokapacitním skleníku, brzy se tak také zvýší počet volných pracovních míst na Prostějovsku. Zároveň by se také obyvatelé k cherry rajčatům, která ve skleníku u Smržic bude pěstovat firma Agro Haná, měli dostat.

Boj s časem: Přehrada v Portoriku začíná selhávat. Úřady evakuují 70 tisíc lidí

/VIDEO/ Portoriko dál kvůli hurikánu Maria sužují ničivé záplavy. K nim se teď přidala i výstraha od Národní meteorologické služby, která varuje před protržením přehrady na portorické řece Guajataca. Voda se už valí přes poškozenou hráz a vytvořila si koryto. V noci tak začala evakuace 70 tisíc lidí.

AKTUALIZOVÁNO

V Severní Koreji se opět otřásla země. Čína hovoří o dalším jaderném testu

Zemětřesení o síle 3,4 stupně Richterovy škály bylo zaznamenáno v Severní Koreji. Informovaly o tom čínské úřady. Podle serveru BBC s odkazem na čínské seismology k němu došlo v blízkosti místa, kde Severokorejci testují jaderné střely. Jihokorejští seismologové se však přiklánějí k přírodnímu původu.

Prohraná sázka fotbalového fanouška: Z Žižkova pěšky až do Pardubic

Na fotbalový zápas na hřišti soupeře fanoušci většinou cestují auty, vlaky nebo autobusy. Může se ale stát, že se jeden z fanoušků vsadí s hráčem svého klubu… A prohraje.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení