Letošní ročník tradiční konference, která slaví své půlkulaté patnácté narozeniny, se na byznys call center podívá nejen z hlediska oborových trendů, řízení provozu nebo otázek kvality a efektivity, ale přidá i pohled poněkud netradiční. Hlavní linkou celé akce budou totiž zaměstnanci call center a dojde tak i na psychologii, motivaci, řízení lidských zdrojů nebo možnosti odpočinku po náročné práci.

Konference představí českou oborovou špičku

Na akci vystoupí tuzemská i zahraniční špička z řady oborů. Tomáš Dočekal a Zdeněk Bohuslav z OpenOne prozradí zajímavé výsledky ze svého benchmarkingu, na ně naváží vizionáři Jeroen Hollestelle (Teleperformance) a Lenka Bartizalová (BlueLink International), kteří přednesou své vize o budoucnosti kontaktních center a jejich řízení. Druhý programový blok se bude týkat zejména kvality a efektivity práce v call centrech a vlivu moderních technologií, následovat bude panelová debata ředitelů a třetí blok, zaměřený na lidi v kontaktních centrech, jejich životnosti, motivaci, psychiku a emoce.

Ke zmiňovaným dříve potvrzeným řečníkům přibyl například Václav Martin, Managing Partner společnosti Trade Design, který ve své přednášce využije zkušenosti z oblasti psychologie, sociologie a vývoje inovativních aplikací a představí jejich aplikací v mimořádně zajímavém prostředí kontaktních center.

Vyhlášení cen, občerstvení i tradiční afterparty

V průběhu konference proběhne vyhlášení výsledků prestižní soutěže Czech contact center award, která oceňuje nejlepší projekty z oblasti hlasové komunikace se zákazníky. Organizátoři letos navíc připravili další novinku, která akci bezpochyby zpříjemní všem jejím návštěvníkům. O občerstvení během celého dne se totiž postará vyhlášený Gourmet catering a rozhodně tak nehrozí, že by návštěvníci strádali žízní nebo hladem. Příjemnou tradicí se už stala i večerní afterparty, kde se u sklenky vína možnost naskýtá možnost networkingu nebo neformálního rozhovoru s ostatními účastníky konference.

Diskuze o trendech

Konference Call centra 2015 proběhne 5. listopadu 2015 od 9 hodin v budově OKsystem, Na Pankráci 1690/125 v Praze 4. Registrace probíhá na webových stránkách admez.cz/callcentra, kde najdete i kompletní program nebo anotace všech přednášek. Novinkou je krátká přednáška Zbyszka Lugsche o nutnosti změn v call centrech v digitální době, která odstartuje panelovou diskuzi ředitelů významných firem na trhu.

Více na www.admez.cz/callcentra/