Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Český červený kříž, P&G a Kaufland spouští iniciativu na pomoc potřebným dětem

Praha, 26. srpna 2015 – Český červený kříž, P&G a Kaufland zahajují celonárodní charitativní akci „Z lásky k dětem", aby pomohli dětem, které to potřebují. Jedno procento z ceny každého prodaného výrobku vybraných značek P&G, např. Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette, v prodejnách Kaufland zamíří prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem v tísni. Tato iniciativa trvá až do 7. října 2015.

28.8.2015
SDÍLEJ:

Foto: Český červený kříž, Procter & Gamble a Kaufland

Podle Českého statistického úřadu žije v Česku na pokraji chudoby 9,7 % obyvatel (1 002 300 lidí) a chudobou je ohroženo dokonce 14,7 % dětí a mládeže do 18 let. „Většina těchto rodin žije ve velmi špatných podmínkách a mnozí z nich, především matky s dětmi, se stávají klienty námi provozovaných sociálních zařízení. Často přicházejí bez jakýchkoliv prostředků a jsou v situaci, kde i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení, hygienických prostředků, má pro ně velký význam. Jednorázová podpora však není vždy řešením, proto nabízíme klientům další služby důležité pro jejich další život, jako jsou pomoc při komunikaci s úřady a institucemi, učíme je správnému hospodaření či jim pomáháme získat zaměstnání," říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.


Aby se situace rodin a dětí v tísni změnila, Český červený kříž, P&G a Kaufland představily iniciativu „Z lásky k dětem". Tento projekt podporuje i moderátorka Lucie Křížková, matka tříletého chlapečka.
Na tuto akci přispěje každý, kdo si od 27. srpna do 7. října v prodejnách Kaufland koupí plenky Pampers, dámské potřeby Always, výrobky pro péči o vlasy Head & Shoulders či Pantene, produkty pro péči o domov a o textil, například Ariel, Lenor, Jar a Bonux či výrobky pro muže Old Spice nebo Gillette. Prostřednictvím Českého červeného kříže potom děti získají jedno procento z ceny těchto produktů.


„Naše produkty využívá téměř každá domácnost v České republice a každodenně usnadňují její aktivity. Kampaní „Z lásky k dětem" se soustředíme na ty, kteří potřebují pomoci nejvíce. Například nejmladší děti získají dodávku plenek Pampers, které zaručí jejich klidný spánek," říká Petr Bena, Sales Director společnosti Procter & Gamble.

Klíčovým partnerem programu je Kaufland, jeden z největších obchodních řetězců v České republice. „Naši zákazníci nám již několikrát ukázali, že jsou ochotní se zúčastnit podobných kampaní. S radostí se zapojují do charitativních akcí, které Kaufland spolupořádá a pravidelně tak pomáhají lidem v tísni. Chceme, aby naše výrobky nepředstavovaly pouze kvalitu, ale byly také spojeny s pomocí ostatním. Doufáme, že i tentokrát naši zákazníci podpoří tyto snahy. Mechanismus této akce je jednoduchý: když si koupíte výrobky, které jsou zahrnuty pod program „Z lásky k dětem", tak pomůžete dětem v tísni," vysvětluje vedoucí oblasti Mediální marketing/Distribuce a tiskový mluvčí Kauflandu Michael Šperl.
Lucie Křížková také vyzývá k zapojení do iniciativy „Z lásky k dětem". „Nejsilnější částí této kampaně je fakt, že kdokoli může pomoci a kdokoli může dětem zařídit alespoň na chvilku útulný domov. Zúčastnit se je strašně lehké. Vlastně pomáháte, aniž byste utratili peníze navíc. To je důvodem, proč zvu všechny, aby se přidali a vykouzlili úsměvy na dětských tvářích," říká Lucie Křížková.

Do této iniciativy se zapojují oblastní spolky Českého červeného kříže, které provozují Azylové domy pro matky s dětmi a také se podílejí na vyhledávání rodin, které potřebují největší pomoc. Projekt podpoří i děti – klienty Dětské odborné léčebny CH. G. Masarykové v Bukovanech. Vybrané výrobky se touto cestou dostanou na správné místo a peníze budou použity ke koupi věcí, které podpoří zdravý a šťastný růst dětí.

Kontakt pro média:
Hana Pazderková
Neopublic Porter Novelli
Tel.: +420 774 741 800
Email: hanka.pazderkova@neopublic.cz

O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.


O Kauflandu

Společnost Kaufland Česká republika je jedním z největších provozovatelů sítě maloobchodních prodejen potravin v ČR. V současné době provozuje 120 prodejen o rozloze mezi 2 000 – 6 000 metrů čtverečních prodejní plochy. Její sortiment obsahuje více než 20 000 druhů výrobků z oblasti potravin a spotřebního zboží. Kaufland provozuje na území České republiky dvě velkoplošná distribuční centra, a to v Modleticích u Prahy a v Olomouci. V Modleticích u Prahy také ve vlastním masozávodu vyrábí maso a masné produkty pod značkou K-Purland. Kaufland je nositelem mnoha ocenění, například Obchodník roku nebo Superbrands. Pro bližší informace navštivte stránku www.kaufland.cz.


O Českém červeném kříži

Český červený kříž je jednou ze 189 národních společností Mezinárodního hnutí Červeného kříže a Červeného půlměsíce. Jako hlavní spolek s celorepublikovou působností je partnerem veřejné správy pro oblast sociální, zdravotní a humanitární. V současné době má 19 718 členů a dobrovolníků. Mezi základní programové činnosti ČČK patří výchova obyvatelstva ke znalosti poskytování první pomoci, propagace a oceňování bezpříspěvkového dárcovství krve, poskytování sociálních služeb či pořádání rekondičních pobytů pro děti i pro seniory. ČČK v neposlední řadě působí jako další složka IZS a poskytuje pomoc v případě mimořádných událostí.

Autor: Komerční sdělení

28.8.2015
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Miloš Zeman (vlevo) a Jiří Drahoš. Dva kandidáti na prezidenta.
31 11

Superdebata na ČT bude i s politiky. Babiš odmítl zkoušet Zemana

Vteřiny dne 23. ledna 2018
1

Námluvy ANO a KSČM, 27 let za kokain a revolta europoslanců ANO: Vteřiny dne

V Rusku se nesmí promítat nová komedie o smrti generalissima Stalina

Britsko-francouzský film The Death of Stalin (Stalinova smrt) Rusové v kinech neuvidí. Úřady totiž zakázaly jeho promítání. Snímek pojednávající o boji o moc, který se rozhořel s úmrtím obávaného komunistického vládce, měl být uveden do ruských kin ve čtvrtek 25. ledna.

AKTUALIZOVÁNO

Střelec útočil na střední škole v Kentucky. Zraněno bylo 19 žáků, dva zemřeli

Na střední škole Marshall County High School v Bentonu na jihozápadě státu Kentucky došlo v úterý ráno ke střelbě. Podezřelý z útoku byl zadržen. Guvernér státu Kentucky Matt Bevin na tiskové konferenci oznámil, že střelná poranění utrpělo 14 studentů, z toho dva po útoku zemřeli. Ošetření potřebovalo ještě dalších pět osob.

AKTUALIZOVÁNO

Alkohol ve Sněmovně je opět povolen. Vondráček zákaz zrušil

Při schůzích Sněmovny se opět může ve všech restauračních zařízeních v budovách dolní komory podávat alkohol. Předseda Radek Vondráček (ANO) zákaz zavedený zhruba před čtyřmi lety zrušil. Vyplývá to z jeho dnešního rozhodnutí. Vondráček ale připouští, že by mohl restrikci znovu zavést.

OBRAZEM: Zeman versus Drahoš. Kterému z kandidátů dávají přednost celebrity?

Druhé kolo prezidentské volby je již za dveřmi a svou podporu kandidátům na prezidenta vyjadřují i mnohé známé osobnosti. Kteří herci či zpěváci si přejí na Hradě Jiřího Drahoše a kdo fandí Miloši Zemanovi? Prohlédněte si naší fotogalerii. 

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>