Potřebujete přilákat nové zákazníky, ale inzerovat v časopisech nebo novinách s celostátním zásahem vám přijde neefektivní a drahé? Proč se máte účastnit slevové akce, která oslovuje zákazníky na druhé straně republiky, kteří k vám nikdy nepřijdou? U nás v Deníku to chápeme a chceme vám vyjít vstříc. Právě proto jsme pro všechny obchodníky od malých po velké připravili revoluční akci Slevový týden, ve které si sami určíte okresní nebo krajská vydání, ve kterých má vaše nabídka vyjít. Díky 70 okresním mutacím dokážeme oslovit zákazníky přesně tam, kde potřebujete.  

Jednoduše a efektivně

Deník a jeho přílohy mají více než 5 milionů čtenářů. Právě pro ně bude vycházet vaše slevová nabídka - od okresních vydání Deníku, až po nejšířeji distribuovaný titulu zdarma v ČR DENÍK Extra. V dubnu vyjde slevová nabídka v těchto titulech: Extra 6. 4., Bydlení 4. 4., Ženy 11. 4., Víkend 6. 4., Týdeník v 15. týdnu. Čtenáři v novinách najdou nejen vaši nabídku, ale také slevovou kartu, kterou budou prokazovat nárok na slevu, a to i opakovaně. Nemusíte tedy vybírat žádné lístečky a budete mít možnost celý týden přitáhnout jejich pozornost. Tuto slevovou kartu si čtenáři mohou stáhnout z webu nebo jen zobrazit v aplikaci. Nemůže se tedy stát, že by si nějaký zákazník nemohl užít slevový týden, protože nesehnal svůj výtisk novin.

Lákavá a jednoduchá nabídka je základ

Protože slev je všude kolem spousta, je volba dobré nabídky opravdu důležitá. Fungují nekomplikované, ničím nelimitované slevy. Zákazníky rozhodně nepotěší sleva na výprodejový sortiment, který by byl tak či onak ve slevě. Slevu je možno nahradit vhodným hodnotným dárkem - při nákupu telefonu obal zdarma, k polednímu menu nápoj zdarma. Zkrátka vše, co bude vaše zákazníky bavit a budou odcházet spokojení. A spokojení zákazníci se vracejí.

Nezapadne moje slevová nabídka mezi ostatními?

Každý partner Slevového týdne má k dispozici stejnou plochu pro prezentaci svojí slevové nabídky. Nezáleží tedy na tom, jestli inzeruje v jednom okrese nebo v celé republice. Nemusíte se tedy obávat, že velké globální značky s velkým rozpočtem na reklamu zastíní vaši nabídku.

Oslovte vaše zákazníky!

Můžete sami rozhodnout, ve kterém okrese nebo kraji vyjde vaše slevová nabídka. Cena za jedno okresní vydání začíná na 2000 Kč. Objednat si můžete právě jeden okres nebo třeba dva sousední, a nebo celou ČR, záleží jen na vás a vašem rozpočtu. Pokud máte provozovny v sousedních okresech, můžete tomu přizpůsobit text vaší nabídky. Stejně tak můžete zkusit přitáhnout zákazníky z úplně jiné oblasti. Na výběr máte ze 70 okresních vydání! Kreativitě se meze nekladou. Pro majitele elektronického obchodu máme navíc dobrou zprávu. Bez příplatku také můžete propagovat adresu vašeho e-shopu nebo web.

Inzertní plocha zdarma pro všechny partnery

Protože nám jde v první řadě o váš úspěch a také o spokojenost vašich zákazníků, našich čtenářů, máme pro vás bonus ve formě inzerce na webu a v tištěných vydáních zcela zdarma. Tuto inzertní plochu můžete využít pro propagaci vaší účasti ve Slevovém týdnu, nebo na běžnou propagaci podle vašich potřeb během celého roku 2019.

Nepřehlédnutelná reklamní kampaň

Akce bude podpořena masivní reklamní kampaní napříč tituly a weby Vltava Labe Media a.s., billboardy, rozhlasovými spoty a televizní kampaní. Partneři dostanou pro každou přihlášenou provozovnu samolepicí plakát na výlohu. Podpořit úspěch akce můžete samozřejmě i vy. Buď zdarma obdrženým reklamním balíčkem nebo v rámci vašich vlastních sociálních sítí, webů, tiskem plakátů… K dispozici v elektronické podobě ke stažení bude balíček obrázků na sociální sítě, tisková data pro plakáty atp.

Jak se zúčastnit?

Kontaktujte vašeho lokálního obchodníka nebo manažerku projektu Martinou Bernardovou (martina.bernardova@vlmedia.cz), kteří vám vše podrobně vysvětlí.

Jarní Deník Slevový týden probíhá od pondělí 8. do neděle 14. dubna 2019. Uzávěrka okresních objednávek je do 22. 3. 2019. Rezervujte si svůj prostor včas!

Další informace najdete na webu slevy.denik.cz.