Kromě vlastního brandu produkuje dnes mlékárna své výrobky také pod značkami jiných společností. V segmentu pomazánkových másel si tak vybudovala postavení největšího producenta, jelikož je dodává například pod značkami Tesco, ARO (pro Makro), Clever (pro Billu) nebo Ranko (pro COOP). Důležité je v tomto kontextu zmínit, že ať už nese kelímek jakoukoli značku, uvnitř se vždy nachází identický obsah stejného složení i receptury.

Tradiční pomazánkové
Co se už zmíněných pomazánkový másel týče, aktuálně mlékárna vyrábí hned jedenáct příchutí. Kromě naturu, který je na trhu už od roku 1979, se v průběhu let rodinka "ochucených tradičních" rozrostla o několik dalších sourozenců – s křenem, houbami, paprikou, česnekem-bylinami, pažitkou, šunkou, nivou, pikantní klobásou a Delikates. Velkému úspěchu se těší také choceňský benjamínek, silně pálivá varianta s papričkami jalapeño. 

Zatímco však lahodná chuť pomazánkového másla zůstává, název prošel v roce 2013 změnou. Evropská komise totiž vydala nařízení, podle kterého se nesmí pojmem „máslo“ oficiálně označovat nic jiného, než produkty s obsahem tuku vyšším než 39 %. Pomazánková másla bohužel tento požadavek nesplňovala (obsahují zhruba 31 až 33 % tuku), a proto musela přijmout nové označení „tradiční pomazánková“.

Choceňská rodinka
Dalšími stálicemi mlékárny jsou poté smetanové jogurty, které se zde vyrábí dlouhých 34 let. Typická je pro ně příjemně nakyslá plná chuť a krémová konzistence. Dostupné jsou hned v několika chutných variacích, jejichž škála se letos v zimě rozrostla o limitované příchutě hruška se skořicí a perník. Zajímavostí je, že začátkem 90. let se nejvíce prodával jogurt zvaný Disko, jehož příchutí byla dýně-karotka.

Mezi další členy choceňské rodinky patří jemné tvarohy, sladké a slané pomazánky i kyška. A kromě toho, že všechny zmíněné výrobky skvěle chutnají, slouží zároveň jako parťáci při přípravě studených i teplých pokrmů. Na konci celého vyprávění je poté potřeba zmínit nejdůležitější prvek, který za úspěchy mlékárny stojí – a tím jsou konkrétní lidé. Dělníci, mistři výroby i vedení. Ti všichni, kteří berou mlékárnu a její výrobky za vlastní. Ostatně i jejich práci a lásku k řemeslu oslavuje kniha 90 let s chutí, kterou si Choceňská mlékárna k výročí nadělila.