Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Firmy trápí efektivita, lidi i hrozící krize - TakUkaž - konference a návaznosti

Dnes se všem daří. Pokud společnosti chtějí růst více a déle, musí řešit i témata, která přinášíme v rámci konferencí a návazných aktivit. 

10.11.2017
SDÍLEJ:

Foto: Komerční sdělení

V dnešní době není takový problém růst a dobře prodávat. Prožíváme konjukturu napříč všemi trhy. Je tu však několik oblastí, které společnosti trápí nebo by o nich měly přemýšlet, pokud chtějí růst více a déle. Těmto oblastem se dlouhodobě věnujeme a přinášíme konkrétní odpovědi v rámci konferencí a návazných aktivit. Celé platformě říkáme TakUkaž, protože jdeme po konkrétních řešeních a konkrétních návaznostech. Nezajímají nás řeči, že by se něco mělo dělat, ale řešíme, jak to konkrétně udělat u nás ve firmě.

Efektivní firma

Obzvlášť v dobách růstu se společnosti příliš nevěnují zefektivňování procesů, výroby a svého fungování obecně. Nemusí se přitom jednat o nějaké zásadní změny a implementaci složitých systémů. Peníze mohou být schované i v oblastech, které na první pohled jasné nejsou. Navíc se ukazuje, že právě tady jsou problémy poměrně velké. Marketingový institut a Institut interní komunikace proto dlouhodobě řeší, kde jsou jaké zdroje schované.

Říká se, že začít vůbec sledovat, jak se věci skutečně mají už vede ke konkrétním přínosům a jejich zefektivňování. Co a jak měřit, aby tomu rozuměli nejen finančáci nebo marketéři, jak tyto světy propojit, jaké ukazatele zpracovávat a dávat do souvislostí ukáže Veronika Lencová, která se tomu věnuje v řadě výrobních i obchodních společností. Tvrdý pohled čísel finanční ředitelky na svět, který je často nejasný, vágní a bez jasného, konkrétního přínosu posunulo už řadu společností.

Když už máme správně změřeno, prakticky se vždy ukáže, že jsou špatně procesy a návaznosti ve firmě. Tady utíká ohromné množství peněz – ať v nákladech, tak ušlých příležitostech. Právě tomu se věnují v Plantystu, jejíž obchodní ředitel - Jan Blažek nám ukáže, jaké chyby se dělají a co s nimi. Zdeněk Hašek ukáže důležitost zákaznické zkušenosti, jak má správně vypadat a jak ji měřit. A navíc nejnovější trendy v oblasti Marketingu 4.0 a ve vztahu firma/značka/zákazník.

Kde jsou lidi a co s nimi? Jak je získat a udržet? 

To, že nejsou lidi, není nic nového. Jaké jsou principy, na základě kterých lidé ve firmě pracují rádi, nechtějí odejít, mohou být motivováni i jinak, než penězi (které nota bene stejně nikoho nemotivují) si ukážeme v další části. Institut interní komunikace na to má řadu analýz a konkrétních cest. Tím začneme další velké téma.

Samozřejmě lidi musíme hledat a nejlepší je, nabízet jim to, co lidé hledající práci skutečně chtějí, co je zajímá, co je zlomí – přesný pohled na tuto oblasti má, díky svým unikátním průzkumům Lenka Šilerová ze společnosti Ipsos.  

Čím konkrétně zaměstnance zapojit, aby je práce bavila a chtěli zůstat, jak je donutit pracovat více a s větší chutí, to popíše a v případových studiích ilustruje Jana Puhalová, konzultantka a trenérka procesního řízení z přední vzdělávací společnosti MgC Group.

Tím si zodpovíme proč a co nabízet uvnitř i navenek a ještě nám zbyde oblast automatizace komunikace – tedy konkrétní nástroje pro lepší komunikaci ve firmách. To na základě zkušeností a svých případových studií představí společnost DataSys, která jich má desítky.  

Přijde krize a budeme na připraveni?

Občas se setkáváme s povzdechem, že by snad bylo i dobré, aby ta krize přišla – že by se snad mohlo pracovat trochu lépe. Proto otevřeme i toto téma. Snahou není věštit, zda a kdy přijde, ale pojmenujeme si, jak se na ni připravit, na co myslet a proč. Tomuto tématu jsme se věnovali nejednou v minulosti, proto představíme výstupy z našich diskusí a analýz a následně si přizveme několik úspěšných manažerů, kteří nám představí, jak to dělají u sebe ve firmě, co řeší a jaké s tím mají zkušenosti.

        - Libor Sedláček - Gumex za svět B2B - v době minulé krize postavili novou továrnu - na krizi se nedá čekat.

        - Zuzana Kulhavá - Nativia za B2C - v rámci měsíců si otevřela zcela nový segment a dostala se do povědomí stovek tisíců klientů.

        - František Olbert - Vltava Labe Média - v době krize daného odvětví přinesli zcela novou produktovou koncepci, která výrazně nakopla prodeje i zaměstnance.

 

To všechno probereme na konferenci TakUkaž v Brně 23.11.2017. Nejedná se jen o konferenci, ale případové studie i jednotlivé příspěvky budeme nadále rozvíjet ať v našem pravidelném newsletteru, v knihovně, ve článcích a samozřejmě i praktických workshopech. Více na www.takukaz.cz

KOMERČNÍ PREZENTACE

 

Autor: Komerční sdělení

10.11.2017
SDÍLEJ:

SERVIS


DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Pekárna United Bakeries

Penam z Agrofertu se opět snaží koupit největšího konkurenta United Bakeries

Volební plakát v ostravských ulicích.
15

Skandál v Ostravě. Za hnutí Lečo kandidoval mrtvý člověk, ČSSD chce nové volby

Čína vyvíjí umělý Měsíc. Gigantický satelit může nahradit pouliční osvětlení

Vesmírný projekt nebývalých rozměrů plánuje do roku 2020 uskutečnit čínská vláda. Jednu z největších metropolí v zemi, Čcheng-tu, jež se nachází na jihozápadě země, má osvětlit takzvaný "umělý Měsíc". Půjde o speciální satelit široký několik kilometrů, jenž bude odrážet světlo a mohl by tak zcela nahradit pouliční osvětlení. O ambiciózním plánu informoval britský deník The Daily Telegraph. 

Je políčeno. Klec na medvěda na Valašsku čeká na přísně tajném místě

Klec na medvěda tuláka, který od poloviny září prochází Valašskem a páchá škody, je nastražená. Včera odpoledne ji do přírody umístili pracovníci Správy chráněné krajinné oblasti (CHKO) Beskydy a zástupci čtyř vesnic. Místo je z pochopitelných důvodů utajené.

Ghetto, řev a hádky, stěžují si obyvatelé Vranovské na poměry v domech

/FOTOGALERIE/ Kartonové krabice létající z oken, balkony jako skládky odpadu. Tak to vypadá v bytových domech číslo 22 a 26 v brněnské Vranovské ulici. Část jejich obyvatel viní z nepořádku a dalších problémů některé sousedy.

Bývalý velvyslanec USA a kritik Zemana Schapiro pracuje pro Bakalu

Finančník Zdeněk Bakala si najal někdejšího velvyslanec USA v Česku Andrewa Schapira. Je jedním z jeho právníků v případu žaloby, kterou Bakala podal na podnikatele Pavola Krúpu pro vydírání u amerického federálního soudu. Uvedl to internetový deník Echo24 s odvoláním na informace Šárky Samkové z Bakalovy společnosti BM Management.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

https info

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT