O zkušenostech, které ocenění Český Goodwill přináší, jsme si povídali s těmi nejpovolanějšími. Dvě dámy, které se loni umístily na předních příčkách v hlavní kategorii veřejnosti – Osobnost Českého Goodwillu 2016 – se s námi podělily o své pocity.

Úspěch naší firmy zasáhl nejen moje srdce, ale srdce všech našich zákazníků i zaměstnanců," prozradila Petra Plemlová, majitelka firmy unuodesign. Dana Jermanová, která se svým manželem vede obchod s bambusovým oblečením Bambutik její slova potvrdila: „Velkou radost nám udělala již samotná nominace a z třetího místa jsme byli nadšení! Je pro nás důkazem, že nás mají lidé rádi a jsou s naší prací spokojení."

Motivace a morální podpora jsou nejdůležitějším přínosem, které má nominace na ocenění Český Goodwill. Nezůstává ale jen u nich. Finalisté získávají daleko víc. „Nejsilnější příběhy odměňujeme hmotně, za uplynulé čtyři ročníky jsme už předali ceny v hodnotě přes tři miliony korun, které dále podpoří rozvoj odpovědného podnikání oceněných," uvedla Lenka Hlavatá, výkonná ředitelka poradenské firmy HPCG, která je autorem a pořadatelem ocenění.

Neméně důležitá je také medializace firem, která se pojí už s přijetím nominace. „Od doby získání ocenění Český Goodwill jsem se ocitla na kolotoči rozhovorů a pozvánek na mnoho mediálních akcí. Otevírají se mi tak nové možnosti, zkušenosti a přátelství," zhodnotila s povděkem Petra Plemlová.

Pokud také máte ve vašem okolí podnikatele nebo společnost, které chcete ocenit za poctivou práci, skvělý přístup k zákazníkům nebo férové jednání se zaměstnanci, nepropásněte šanci a nominujte je na www.cesky-goodwill.cz. Český Goodwill – ocenění pro firmy, kterých si lidé váží – totiž primárně stojí na nominacích veřejnosti. A nominovat do letošního jubilejního 5. ročníku lze už jen do konce května!