Vysokou nezaměstnanost nelze řešit jen navýšením pracovních příležitostí. Ať už jsou to silnice, nebo železnice, musí vzniknout odpovídající dopravní napojení.

Poslední čtyři roky pracuji jako radní Jihomoravského kraje pro kulturu a památkovou péči. Právě to je oblast, které bych se chtěl i nadále v pozici zastupitele nebo radního JMK věnovat. Podpora kultury je dlouhodobě, stejně tak je nezbytné rozšířit získávání dotací. Celý život jsem aktivním zemědělcem, což je další oblast, která mě zajímá a na níž se chci zaměřit. V poslední době nás trápí především problematika vody a sucha. Jižní Morava je nejpostiženější region z celé republiky, který těmto klimatickým výkyvům opakovaně čelí. A tento problém se netýká jen zemědělství, ohrožuje také zásobování pitnou vodou pro všechny obyvatele. Znojemsko dlouhodobě trápí také vysoká nezaměstnanost. A není možné navýšit pracovní příležitosti bez odpovídajícího dopravního napojení Znojma na komunikace, ať už jsou to silnice, nebo železnice. Převážně se jedná o silnici první třídy 1/53 ze Znojma na Pohořelice a potom na Brno nebo silnice 1/38 od rakouských hranic přes Znojmo na Jihlavu. Je dobře, že se buduje železniční koridor mezi Znoj-mem a Břeclaví, ale nikdo ze znojemských nepojede do Brna přes Břeclav. Proto je důležité, aby byla znovu nastartována trať ze Znojma přes Miroslav, Moravský Krumlov na Brno. Také je důležité navýšení kapacity na trati ze Znojma na Jihlavu tak, aby se dalo pokračovat dále na Prahu.

http://www.kdujiznimorava.cz/politika/