Mezi plátci DPH je řada takových, kteří si účetní agendu do určité míry či zcela zařizují sami. Právě pro ně to představuje další byrokratickou zátěž a starosti navíc. Pomoci jim může online aplikace +4U OSVČ, která eviduje přijaté faktury, zajišťuje vystavení faktur a automaticky řeší také tvorbu a odeslání kontrolního hlášení k DPH. Navíc pomáhá i s vedením firemních kontaktů, umí se napojit na datovou schránku a obsahuje také přehled informací a aktualit týkajících se podnikání. „Evidenci faktur nabízí kdekdo, ale generování kontrolního hlášení a přiznání k DPH včetně možnosti odeslání prostřednictvím datové schránky včetně její správy jen tak někdo ne," chválí hlavní přednosti aplikace jeden z podnikatelů, který ji využíval už během testovacího režimu v prvním čtvrtletí letošního roku.

Aplikace +4U OSVČ společnosti Plus4U běží na platformě Unicorn Universe a Microsoft Azure. Uživatelé nemusí nic instalovat, jelikož celý systém běží v cloudu, tedy na serverech provozovatele cloudových služeb. Uživatel ho může využívat prostřednictvím prohlížeče prakticky z jakéhokoliv zařízení, stačí jen registrace.

Cloudová platforma Azure zajistí dostatečný výkon i ve špičkách, tedy třeba v období odesílání kontrolních hlášení," doplňuje Jan Sekerka, Audience Evangelism Manager ze společnosti Microsoft. Cloud také všechna data automaticky zálohuje a garantuje bezpečnost a nedotknutelnost dat a také to, že se k datům nedostane nikdo cizí.

Aplikaci +4U OSVČ si může každý zájemce vyzkoušet, a to na tři měsíce zdarma. Pak se podle počtu vydaných faktur a dalších služeb může rozhodnout pro nejvhodnější tarif. Ten základní, který je určen těm, kdo vystavují do tří faktur měsíčně, zůstane i nadále zdarma. Verze pro vystavení až 25 faktur měsíčně s dalšími doplňkovými službami vyjde na 150 Kč měsíčně.