Charitativní iniciativa společností Procter & Gamble, Kaufland a Českého červeného kříže trvá až do 7. října 2015. Na tuto akci přispěje každý, kdo si do tohoto data v prodejnách Kaufland koupí plenky Pampers, dámské potřeby Always, výrobky pro péči o vlasy Head & Shoulders či Pantene, produkty pro péči o domov a o textil, například Ariel, Lenor, Jar a Bonux či výrobky pro muže Old Spice nebo Gillette. Prostřednictvím Českého červeného kříže potom děti získají jedno procento z ceny těchto produktů. Vybrané peníze budou použity ke koupi věcí, které podpoří zdravý a šťastný růst dětí.


Lucie Křížková zve všechny k zapojení do iniciativy „Z lásky k dětem". „Nejsilnější částí této kampaně je fakt, že kdokoli může pomoci a kdokoli může dětem zařídit alespoň na chvilku útulný domov. Zúčastnit se je strašně lehké. Vlastně pomáháte, aniž byste utratili peníze navíc. To je důvodem, proč zvu všechny, aby se přidali a vykouzlili úsměvy na dětských tvářích," říká Lucie Křížková. Aby udělala dětem v tísni radost dvakrát, zakoupené výrobky odevzdala vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK Miroslavě Jirůtkové. Tyto výrobky budou posléze rozděleny mezi azylové domy provozované Českým červeným křížem.