Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nedovolte, aby vám pracovní trh dal K.O.!

Podle poslední prognózy Hospodářské komory bude v roce 2018 nadále klesat nezaměstnanost směrem ke 3% a bude tak pokračovat vysoký tlak na růst mezd. Při tom platí, že zaměstnavatelé jsou už dnes nuceni bojovat na několika frontách. S tímto nyní zaměstnavatelům pomůže nový hráč, který vstupuje na pracovní trh. Ten maximálně využívá online prostředí.

27.11.2017
SDÍLEJ:

Foto: TYMBE, a.s.

Pracovní trh v ČR se ocitl v unikátní situaci. Nízká nezaměstnanost s sebou přináší dramatický nedostatek pracovníků na hlavní pracovní poměr a zvýšenou potřebu brigádníků, jejichž motivace pracovat je však zároveň dramaticky nízká.

Čím více se tuzemský trh podobá bitevnímu poli, tím více do hry vstupuje potřeba zvýšených nákladů na HR marketing. Zvýšená poptávka po pracovní síle zvyšuje ceny za inzerci
na pracovních portálech, aniž by dala záruku, že nezapadne mezi stovkami jiných.

Do této situace vstupuje Tymbe, které není další brigádnickou agenturou v řadě, ale uživatelsky přívětivou webovou aplikací, která na straně jedné otevírá brigádníkům cestu k dobře placené brigádě, na straně druhé přináší zaměstnavatelům - rychle a jednoduše - dostatečně motivované brigádníky, a to napříč regiony v České republice. V praxi to znamená, že Tymbe, které není postaveno na pobočkách soustředných výhradně ve velkých městech, uspokojí zaměstnavatele i kupříkladu z Dolní Lomné.

Tymbe umožňuje zaměstnavatelům velmi jednoduché objednávání pracovníků, tzv. Tymberů a zároveň dokáže elasticky a dynamicky stanovovat ceny tymbera v jednoduché online aplikaci. Kromě toho zbaví zaměstnavatele starostí s HR marketingem - Tymbe vede své vlastní cílené kampaně s maximálním dosahem na potenciální brigádníky.

Tymbe skutečně dokáže zaměstnavatelům zajistit motivované brigádníky bez zbytečného krveprolití. Tymber získá brigádu od počítače z pohodlí svého domova. Jak již bylo řečeno, Tymbe není - narozdíl od tradičních dodavatelů limitováno dosahem kamenných poboček a jejich otevírací dobou. Důležitým aspektem je také rychlost ve výplatě odměny za odpracovanou brigádu. Tymber narozdíl od běžného brigádníka dostane výplatu na účet ihned po potvrzení zaměstnavatelem, tedy i na druhý den. A to nejdůležitější na konec. Tymbe umožňuje brigádníkům vysoutěžit si výši hodinové mzdy.

Zatímco doposud zaměstnavatelé pouze odhadovali výši hodinovky, za níž by byli brigádníci ochotni nastoupit na směnu, díky Tymbe to vědí naprosto přesně. V Tymbe je totiž odměna vždy pod maximálním tržním tlakem. Nedochází tak k přeplácení trhu ani k problému neobsazených pozic.

Pokud zaměstnavatelé chtějí na trhu práce opakovaně vítězit, mají nyní k dispozici velmi účinný nástroj. A tím je Tymbe.

Více informací o Tymbe získáte na www.tymbe.cz.

Autor: Komerční sdělení

27.11.2017
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Videosouhrn Deníku – středa 13. prosince 2017

Videosouhrn SPECIÁL: Česko zpívalo koledy. Podívejte se

Salma Hayek
1 6

Chtěl sex i lesbické scény, ozvala se Salma Hayek, další oběť Weinsteina

Jídla v odpadcích ubude. Řetězce povinně pošlou neprodejné potraviny na charitu

/INFOGRAFIKA, ANKETA/ Ze 785 kilogramů potravin průměrného Čecha skončí ročně v odpadu až 200 kilo. Staří vyhazují méně jídla než mládež.

Praha slaví stříbrnou svatbu s UNESCO

/INFOGRAFIKA/ Před 25 lety se dostalo Praze mezinárodního uznání zápisem na Seznam světového dědictví UNESCO. Zařadila se tak například po bok kambodžského chrámového komplexu Angkor Vat, peruánského Machu Picchu, historického centra Říma nebo Yellow-stonského parku. Praha se spolu s historickým jádrem měst Telč a Český Krumlov stala první českou lokalitou zapsanou na tomto prestižním seznamu.

DOTYK.CZ

Bad Boy světové reklamy se vrátil. Oliviero Toscani je zpátky v Benettonu

Slavný tvůrce kontroverzních světových kampaní z 80. a 90. let se vrátil zpátky do firmy, která ho proslavila. Oliviero Toscani začíná opět vytvářet reklamní kampaně firmy United Colors of Benetton. A hned první kampaň jakoby připomínala nedávnou českou kauzu.

Kam zajít na nejlepší svařák. A za kolik?

/INTERAKTIVNÍ MAPA/ Proklikejte si, kolik zaplatíte za dvě deci svařeného vína či punče na vánočních trzích na náměstích českých, moravských a slezských měst.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT