Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Kv. Řezáč, s.r.o., „sítě pro všechny a na všechno“

Textilní firmu založil v Tišnově p. Alois Řezáč na počátku 20. Století. Tento podnikatel působil i jako starosta města v letech 1914-1936. Významně přispěl k rozvoji města a byl oceněn v r. 2016 Čestným občanstvím. V krizových 30. Letech minulého století převzal firmu syn majitele – p. Jiří Řezáč,  a po II. světové válce přepsal firmu na svoji manželku – Květu Řezáčovou. Firma nesla od té doby jméno po ní – Kv.Řezáč.

21.9.2017
SDÍLEJ:

Foto: Kv.Řezáč

V roce 1948 byl podnik zestátněn. Původní výrobní program – vlněné šatovky, šály a šátky- byl nahrazen v 60.letech výrobou sítí.  Provozovna byla součástí státního podniku Závody S.K. Neumanna se sídlem v Krnově. Firma byla v rámci restitucí navrácena dcerám původních majitelůa funguje od r. 1992 jako Kv.Řezáč, s.r.o. Výrobní program zůstal nezměněn – výroba uzlových sítí a provaznických výrobků.

Firma využívá od počátku šikovné a zkušené pracovnice v textilní výrobě, původní textilní síťovací stroje jsou postupně nahrazovány a modernizovány. Základní materiál – chemické polypropylenové a polyamidové vlákno- nakupuje firma pouze u certifikovaných evropských dodavatelů=výrobců. Na nových a moderních pletacích strojích se nejprve plete šňůra, z které se na síťovacím stroji vyrábí uzlovaná síťovina. Tak je možné zajistit kontrolu kvality a pevnosti.Pásy síťoviny jsou dále kontrolovány prohlížením a spojováním na prohlížecí dílně.Síťovina ze stroje prochází ještě chemickou lázní a mechanickým strojovým utahováním, které slouží k fixaci uzlů. Takto upravená síťovina se poté zpracovává řezáním a obšíváním podle technologického zadání na hotový výrobek. Tento postup umožňuje výrobu široké škály výrobků podle přání a potřeb zákazníků.

Firma  také dodává sítě pro všechny druhy sportů, tyto výrobky musí splňovat mezinárodní herní pravidla. Proto se ve specializované šicí dílně kompletují sítě pomocí obšívání, nášivek, lemování páskami apod. Při používání sítí na dětských hřištích musí výrobek splňovat přísná bezpečnostní pravidla. Takové šplhací sítě, lana a žebříky jsou proto testovány a opatřeny bezpečnostním certifikátem.

V průmyslu a u záchranných sborů jsou využívány šplhací žebříky a záchytné sítě, které musí splňovat  bezpečnostní normy a jsou pro tyto účely také certifikovány.

Heslem společnosti je výroba „ Sítí pro všechny a na všechno “. Znamená to, že spektrum zákazníků je velmi široké a velmi široký je i sortiment. Ochrana balkonů, ochrana památek, dekorace interiérů, voliéry, ochrana nákladu pro převoz šrotu nebo odpadu, ochrana hřiště a sportoviště, šplhací lana, šplhací sítě, lanové a transportní sítě, šplhací žebříky, sítě na branky, sítě na hřiště i na pláž, houpací sítě, přetahovací lana, švihadla, pěstitelské sítě, chovatelské sítě, sítě proti pádu osob nebo těžkých předmětů, golfové sítě, klece na baseball, šplhací pyramidy atd. Asi třetinu obratu tvoří zboží na export. Výrobky jsou exportovány do mnoha zemí v Evropě. Každoročně se firma účastní výstavy ISPO v Mnichově, která je zaměřena na zboží pro všechny druhy sportu. Více informací nebo nákupy na našem eshopu: www.kvrezac.cz

Kabely

Historie výroby opletených kabelů v naší firmě sahá do roku 2012. V této době započala renovace mého veterána a začal jsem řešit, kde sehnat historickou elektroinstalaci do tohoto auta. Požadavkem bylo široké schéma barev a dostupná cena. Bohužel ani jedno v té době nebylo možné. Proto jsem začal experimentovat se stroji, které jsme tou dobou používali pro výrobu sítí. V roce 2013 byla hotova 0. serie, které je do současné doby v mém historickém vozidle. Vše jsem tedy odzkoušel přímo na svém autě. 

Problém s elektroinstalací do historických vozidel, který jsem řešil, tedy barevné schéma, cenovou dostupnost a krátkou dodací lhůtu, řešilo více mých kolegů. Díky důvěře vedení firmy byl tak zakoupen speciální stroj na výrobu opletených kabelů. S pomocí otce jsme rovněž navrhli speciální stroj pro lakování našich kabelů. To je důležité pro zvýšení odolnosti, tak potřebné pro použití v automobilech. Současně se mi podařilo spojit s panem Dymáčkem, který má dlouholeté zkušenosti s opravou a renovací historických vozidel. Ten pomohl rozšířit paletu barev o další, mezi veteránisty žádané, barvy.

 V současné nabízíme pro domácí kutily i profesionální firmy širokou škálu barev i průměrů opletených elektrických kabelů do historických vozidel. Rovněž připravujeme opletené kabely i pro historické lampy a svítidla. Jejich uvedení na trh chystáme již v brzké době. Vše je možné objednat s pohodlí domova, nebo přímo z garáže! Kabely jsou dostupné na stránkách www.rezacretro.cz.

Autor: Komerční sdělení

21.9.2017
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Tereza H. s celníky, kteří ji i nadále vyslýchají.
9

Pákistánská policie zadržela komplice Češky, která pašovala heroin

Martin Kratochvíl.
16

Týdenní zkrat: Sedm dní pro Babiše

V Turecku havaroval autobus, zahynulo 11 lidí, 46 se zranilo

Při havárii autobusu v Turecku zemřelo 11 lidí a 46 se zranilo. Většina z cestujících byli rodiny s dětmi, které mířily na lyže do hor. Autobus sjel ze silnice a narazil do stromu. Příčina neštěstí se vyšetřuje.

Tomáš Sedláček: Volit Babiše? To je chování ovce se stockholmským syndromem

/ROZHOVOR/ Ekonom Tomáš Sedláček je mužem mnoha zájmů, debatér, esejista, optimista a srdcař. Momentálně se vedle svého oboru hodně věnuje teologii a logice. Vtipně podotýká, že slavní mistři logiky nekončili úplně dobře, protože jejich mozky tu zátěž nevydržely, ale "u nás, kde zároveň platí, že jedna je i není jedna, by se museli zbláznit asi za hodinu". 

AKTUALIZUJEME

VIDEO: Mladý řidič nepřežil na Karvinsku srážku s autobusem

K tragické nehodě autobusu a osobního automobilu došlo v pátek večer v Havířově-Šumbarku. Na místě zůstal jeden mrtvý.

Nejprodávanější auta roku 2017. První místo není překvapivé, jak dopadla Škoda?

Se začátkem nového roku se objevují i nejrůznější statistiky a průzkumy, které hodnotí rok minulý - a to rovněž v automobilovém průmyslu. Velice zajímavý je pak pohled na celosvětový žebříček aut, kterých se prodalo vůbec nejvíce. V první třicítce vozů se drží i jedna škodovka, zatímco na prvním místě kdovíjaké překvapení nečekejte.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>