Z českých firem již tuto možnost využívá například Skinzone, výrobce dekorativních polepů, skinů a personalizovaných pouzder pro ochranu a péči o elektroniku. I díky spolupráci s Amazonem firma cílí na to, stát se vedoucím výrobcem produktů pro ochranu a personalizaci elektroniky v Evropě.
Kromě oslovení zákazníků prostřednictvím internetových stránek Amazonu mohou prodejci těžit z dalších výhod a služeb, které jim Amazon Marketplace dává. Mnoho firem již nyní využívá Fulfillment by Amazon – své zboží jednoduše pošlou do jednoho z evropských distribučních center společnosti a ta se již postará o zbytek včetně toho, že jim zajistí rychlé dodání zboží k zákazníkům kdekoliv na světě.
Kromě zákaznického servisu v jejich jazyce Amazon prodejcům nabízí i pomoc s překladem popisů produktů do kteréhokoliv z pěti jazyků svých evropských stránek a možnost jedním kliknutím zařídit dostupnost zboží na všech svých evropských stránkách.

Logistika Amazonu

Protože hlavní motto Amazonu zní – „procesy nastavuj od zákazníka směrem do firmy, ne naopak," musí mít velmi propracovanou logistickou síť tak, aby byl schopen rychlými dodávkami uspokojit každého ze svých zákazníků. K tomu slouží evropská distribuční síť sestávající z 28 center v 10 zemích. Více o logistice Amazonu, ze které těží nejen prodejci, ale především zákazníci, se dozvíte již 3. září v rámci 8. ročníku konference E-commerce forum, kterou pořádá asociace ADMEZ a agentura Dark Side.

Více na http://www.ecommerceforum.cz/