Hlasovat může každý jednotlivec, který chce podpořit odpovědné podnikání v Česku a přitom se podílet na výsledné podobě ocenění Český Goodwill. Hlasování skončí o půlnoci 30. září, každý hlasující má jeden hlas.

„Po celé září může veřejnost zasílat hlasy svým favoritům, z nichž ten, kdo bude mít nejvíce hlasů, se stane Osobností Českého Goodwillu 2016," vysvětlila Lenka Hlavatá, ředitelka poradenské skupiny HPCG, která je pořadatelem ocenění.

Znatelný je každoroční nárůst známosti a prestižního vnímání ocenění Český Goodwill u veřejnosti i nominovaných firem, například na rekordním počtu letošních finalistů. „Celý tým, který se na projektu Český Goodwill podílí, vzrůstající zájem pochopitelně velmi těší," řekla Hlavatá a dodala, že meziročně se jedná o více než pětinový nárůst počtu finalistů.

Nejlepší podnikatele volí veřejnost i porota

V září proběhne rovněž dvoukolové hodnocení odborné poroty, která vybere nejsilnější příběhy v kategoriích Tradice, Inovace, Partner a Mecenáš. Tradičně nejvíce firem se bude o přízeň poroty ucházet v kategoriích Inovace a Partner. Mezi regiony vede opět Hl. m. Praha (30 %), následována Jihomoravským krajem (12 %). Mezi nominovanými je téměř 1/3 žen podnikatelek a manažerek.

Pořadatelem je tradičně česká poradenská skupina HPCG. Nad transparentním průběhem projektu dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech. Prestižní novinkou pro rok 2016 je záštita, kterou nad oceněním převzala Mezinárodní obchodní komora a Světová federace obchodních komor se sídlem v Paříži.

Hlasovat můžete na www.cesky-goodwill.cz. I váš hlas rozhodne o výsledné podobě ocenění a o tom, kdo získá titul Osobnost Českého Goodwillu 2016.