Zákaznický portál Moje PRE je moderní samoobslužný prostředek, který každému zákazníkovi přehledně poskytne nástroje pro realizaci změn kontaktních nebo platebních údajů, pro elektronické uzavření Smlouvy o dodávce energií např. z důvodu stěhování nebo umožní jednoduše objednat další nabízené služby nebo komodity. Exkluzivně si zde každý podle svých potřeb může nechat vystavit fakturu za elektřinu v mimořádném termínu, případně nahlásit odečet měřicího zařízení.

Registrací do portálu Moje PRE získá zákazník on-line přístup k důležitým informacím o svém odběrném místě, platbách a o stavu zákaznického účtu, o vydaných fakturách, předpisech záloh apod. Prostřednictvím QR kódu nebo on-line platební karty může také provádět platby faktur nebo záloh.

Nabídku webových služeb PRE neustále rozšiřuje, aby se co nejvíce přizpůsobila potřebám a očekáváním zákazníků. Aktivujte si přístup se na www.pre.cz, telefonicky na Zákaznické lince PRE 267 055 555 nebo při osobní návštěvě jakékoli pobočky Zákaznického centra PRE. Po aktivaci obdrží každý zákazník ověřovací e-mail s odkazem pro první přihlášení.

Na www.pre.cz najdete vše přehledně, intuitivně, jednoduše a srozumitelně. A co získáte?

• pohodlný přístup k zákaznickým účtům
• informace o aktuálním stavu účtu (výše, splatnost a úhrady záloh nebo faktur)
• přehled o elektřině, plynu i mobilních službách na jednom místě

A máte plno dalších možností:

• zadat on-line převod odběrného místa
• provést on-line úhradu záloh nebo faktur
• změnit výši a frekvenci záloh
• nastavit zasílání PDF faktur na e-mail
• zadat změny v osobních a kontaktních údajích
• rezervovat si termín pro návštěvu Zákaznického centra PRE

Portál Moje PRE je uživatelsky přátelský a hlavně šetří čas.