Vystupte z každodenní rutiny, nežijte v zajetých kolejích, otevřete oči, spontánně se seznamujte a bavte se známými i novými lidmi. Život nepočká! To je hlavní sdělení nové kampaně značky Starobrno, kterou představuje právě v těchto dnech. „V Brně žijí otevření a spontánní lidé, kteří mohou být pro zbytek republiky inspirací, aby se nechávali více unášet životem, protože ten nepočká. Takovou atmosféru má navodit posezení u našeho piva, a s touto myšlenkou pracuje nová kampaň,“ vysvětlila Petra Havlišová, manažerka značky Starobrno.

Kampaň bude uvedena v on-line médiích prostřednictvím pěti videí. V nich diváci sledují napínavou honičku Klaďase a Padoucha. V roli agenta Klaďase diváci uvidí herce Jakuba Gottwalda, brněnského rodáka, v současnosti člena souboru Národního divadla. Padoucha, ztvárnil herec Filip Kaňkovský. Jejich vzájemná hra na kočku a myš dostane nevšední rozuzlení, když se Klaďas nechá strhnout brněnskou atmosférou. Spoty inspirované akčními filmy ze sedmdesátých let a neotřelým brněnským humorem natáčel na známých místech Brna režisér Jiří Volek, jenž režíroval poslední řadu reality show Robinsonův ostrov. Autorem kreativního konceptu Život nepočká je agentura VCCP. Videa můžete shlédnout zde 

Současně Starobrno představuje  nový design svých produktů, vyznačující se vzdušností, jednoduchostí a menší zdobností než dříve. To vše skvěle koresponduje s pozicí značky na pivním trhu. „Starobrno se snaží motivovat lidi, aby opustili svoji bublinu a otevřeli se známým i neznámým lidem kolem sebe, s nimiž budou sdílet dobrou náladu a společné chvíle nad pivem. S vidinou nových spontánních zážitků a dávkou humoru, to vše je pro Starobrno přece typické,“ zmínila manažerka značky Starobrno. Novou vizuální identitu – logo značky Starobrno, etikety vizuální podoby plechovek a multipacků navrhlo studio LION brand & story s. r. o.

Zvláštní pozornost si zasluhuje „vlajková loď pivovaru“ Starobrno Medium. „Jedenáctka Starobrno Medium má v našem pivovaru výsadní postavení, jsme na ni mimořádně hrdí. Chceme, aby si oblibu získala i za hranicemi Jihomoravského kraje. Proto se Medium snažíme co nejvíce dostat i mimo region,“ konstatoval ředitel a vrchní sládek pivovaru Ondřej Koucký.

O kvalitě Starobrna Medium svědčí i letošní třetí místo v soutěži Zlatý soudek PIVEX, loni bylo Medium druhé na soutěži České pivo a třetí na Pivu ČR. Ze soutěží ve své kategorii světlých ležáků vozí umístění na předních příčkách už řadu let.